Často kladené otázky

Jaká je cena dopravy?
Cena standardního poštovného a balného je 89,- Kč včetně DPH. Cena dobírečného je 40,- Kč. Pokud platíte platební kartou nebo bankovním převodem, dobírečné se Vám nepočítá. U rozměrných a těžkých balíků se cena stanovuje příplatkem dle skutečných rozměrů a hmotnosti (např. prolézačky, zahradní domky, větší skluzavky).

V současné době nabízíme našim zákazníkům dopravu a balné při zvolení způsobu dopravy Českou poštou zdarma pro objednávky zboží ve výši nad 2000,-Kč včetně DPH. Tato akce platí až do odvolání a je podmíněna vyzvednutím zásilky objednavatelem a také tím, že objednávka je kompletní a v celkové hodnotě nad 2000,-Kč (nelze dělit na několik dodávek dle dostupnosti zboží).

Jak dlouho Česká pošta skladuje můj balík pokud nebudu zastižen doručovatelem?
V případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihne na Vaší adrese, uloží Váš balík na poštu a zanechá Vám oznámení o zásilce s adresou pošty, pracovní dobou a lhůtou po jakou bude balík na poště uložen. Oba typy zásilek (balík Do ruky i Na poštu) je standardně uložen na poště 7 dní.

Je k nákupu povinná registrace?
Registrace není povinná.

Proč musím zadávat své telefonní číslo, když si chci zboží vyzvednout osobně?
Telefonní číslo bude použito pouze pro komunikaci s Vámi, v případě že nastane nějaký problém, např. zboží je vadné, nebo není momentálně skladem, nebo v případě jiného neočákavaného problému. Vaše telefonní číslo ani jiné údaje nebudou použity pro jiné účely. Prosíme zkontrolujte si zda jste ho zadali správně, mnohdy je to nejrychlejší možnost komunikace se zákazníkem a ušetří Váš i náš čas.

Je možné zboží vyzvednout osobně?
Osobní odběr je samozřejmě možný v naší prodejně na adrese Praha 3, Bořivojova 17 v pracovní dny od 9 do 18 hod. V objednávce si zvolíte způsob dopravy "osobní odběr" a platbu "hotově". Jakmile bude zboží pro Vás připraveno, systém automaticky odešle email na Vaší adresu, která je uvedena v objednávce.

Jak zjistím zda je zboží skladem čí nikoli?
U každého produktu uvádíme dostupnost zboží. Pokud je uvedeno, že zboží je skladem, pak zboží je skladem a zároveň uvádíme kolik kusů skladem máme. V případě, že je u produktu uvedeno, že zboží skladem není, pak opravdu se v našem skladu zboží nevyskytuje, ale je možné, že ještě zboží může od dodavatelů dorazit (ale nejsme schopni toto garantovat). Pokud uvádíme u produktu, že je produkt na objednání, pak zboží skladem sice nemáme, ale jsme schopni ho objednat a dodat v co nejkratším termínu. Pokud uvádíme u produktů, že je zboží vyprodáno, pak je pravděpodobnost, že produkt nám ještě dorazí na sklad velice malá a proto ani neumožňujeme zákazníkům jeho objednání (doporučujeme občasnou návštěvou toto ověřit).

U některých položek je více obrázků s různým provedením stejného výrobku. Jak si mám objednat konkrétní výrobek - např. provedení v modré barvě nebo v růžové barvě?
Toto je u produktů, které jsou výrobcem dodávány jako assortové zboží. Uvěďte prosím toto upřesnění (barvu, velikost, druh zvířátka, nebo jiný požadavek) do poznámky v objednávce.

Jak reklamovat zboží a kam ho případně zaslat?
Pokud potřebujete reklamovat zboží zakoupené v naší kamenné prodejně nebo v našem eshopu, prosím kontaktujte nás emailem na info@bejby.net pro více informací (například pro momentální nabídku svozu zboží hrazené prodejcem). Reklamované zboží je v každém případě potřeba doručit na naši prodejnu a to osobně nebo zaslat přepravní službou, společně s kopií prodejního dokladu a popisem závady. Adresa naší prodejny je:

MIDEA s.r.o. - Reklamační oddělení
Bořivojova 17
Praha 3

130 00

 

2017 Firma Bejbynet.CZ  / Tvorba eshopu: Web Revolution